Monday, June 29, 2009

Majlis Pelancaran Logo 'An Honour To Serve' & 'One Government At Your Service' Peringkat Bahagian Mukah

Majlis Pelancaran Logo 'An Honour To Serve' dan 'One Government At Your Service' Peringkat Bahagian Mukah telah diadakan pada 25 Jun 2009 yang lalu bertempat di Dewan Suarah Mesra Mukah. Upacara pelancaran kedua-dua logo berkenaan telah disempurnakan oleh YB Datin Hajah Fatimah Abdullah, Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri (Sumber Manusia & Latihan) dan Menteri Muda Pertanian (Ekonomi Rumahtangga & Latihan) yang juga ADUN N.50 Dalat.

Serentak dengan pelancaran logo berkenaan, beberapa agensi Kerajaan / Badan Berkanun telah turut membuka kaunter perkhidmatan di Dewan Suarah Mesra Mukah bagi memberikan perkhidmatan kepada para pengunjung yang datang ke majlis tersebut.

Antara tetamu yang hadir

YB Datin Hajah Fatimah menyempurnakan gimik pelancaran

Logo 'An Honour To Serve' & 'One Government At Your Service'
lambang kesetiaan penjawat awam Negeri Sarawak


Kumpulan Koir MAKSAK Mukah turut menyerikan majlis

Perkhidmatan pemeriksaan kesihatan turut disediakan.
YB Datin Hajah Fatimah tidak melepaskan peluang untuk memeriksa kesihatannya, penting untuk jadual tugasnya yang sentiasa padat.

Antara tetamu kenamaan yang turut hadir bersama YB Datin Hajah Fatimah ialah Tuan Hj. Sarudu bin Hj. Hoklai, Tuan Hj. Saudi bin Hj. Narani, Dr. Saadiah Abdul Samat dan Walikota Ali bin Suhaili

Semoga logo dan motto 'An Honour To Serve' dan 'One Government At Your Service' akan memberi semangat dan tekad baru kepada semua penjawat awam Negeri Sarawak ke arah tanggungjawab untuk menyampaikan perkhidmatan yang terbaik.

3 comments:

  1. owh..nice..at least i know wats happening aroud my home town

    ReplyDelete
  2. Wah...I have not done my report on Sri Aman launching yet. Where's you picture in the corporate uniform :)

    ReplyDelete
  3. Looking forward for that, soon. As usual, no picture of the cameraman!!

    ReplyDelete